Foro de SLOT'n'ROL
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

WARHAMMER NORMES DE LA CASA

2 participantes

Ir abajo

WARHAMMER NORMES DE LA CASA Empty WARHAMMER NORMES DE LA CASA

Mensaje  gtrave Mar Jun 12, 2012 6:08 pm

Fa unes setmanes Joan i jo vam jugar una partida de Warhammer entre Elfs del Bosc i ELfs de les Tenebres. Despres de unes hores jugant i veiem que la nova mecanica del joc feia que tots els exercits s'asemblim molt. Vam recordar regles d'anterior edicions que feien que els exercits fossin molt mes acordes amb el seu transfons historic, com els llançagobils erratics, l'animositat mes bestia...etc. i com disfrutaben amb aquestes coses

Per aquesta rao emb obert aquest tema per decidir entre tots unes petites regles que, sense modificar la mecanica del reglament, el fagin mes fidel amb el seu trnafons historic.

gtrave

Mensajes : 13
Fecha de inscripción : 05/03/2012

Volver arriba Ir abajo

WARHAMMER NORMES DE LA CASA Empty Re: WARHAMMER NORMES DE LA CASA

Mensaje  slotnrol Jue Jun 14, 2012 9:29 pm

Entenc que els elfos tenen massa desenvolupats els sentits com per ser agafats per sorpresa. Per això proposo per silvanos que els hostigadores tinguin visió 360 graus i que no tinguin ni flancos ni reta-guardia a no ser que ja els hagin trabat en combat.
I per descomptat que els boscos no els afectin, ni en positiu ni en negatiu.

I no sé com trobaríeu que la regla "espiritus del bosque" salvació especial a 5+ contra ataques no mágicos, canviés a salvació especial a 5+ però que totes les unitats amb aquesta regla resultin inflamables... Tothom em pregunta si las driades son inflamables i ara no ho son (absurd només veient-les)

slotnrol
slotnrol
Admin

Mensajes : 370
Fecha de inscripción : 16/10/2009

Volver arriba Ir abajo

WARHAMMER NORMES DE LA CASA Empty Re: WARHAMMER NORMES DE LA CASA

Mensaje  gtrave Vie Jun 15, 2012 5:31 pm

NANS:
Justificació: els nans, en l' època del Diví Emperador Karl Franz ja son un imperi decadent i a la defensiva des de fa molts segles, aixo els hi ha donat una gran experiència en descobrir les millors posicions defensives i conèixer totes les vies d'aproximació cap a les seves mines. Per aquesta Raó:

Si despleguen com a defensor i no tenen que aconseguir objectius concrets.
1- Sempre despleguem el seu exercit quant l' enemic ja ha desplegat.

2- miners: apareixen on vulgui i quant vulgui el jugador Nan. Peró.
1- abans de desplegar han de dibuixar en un paper on sortiran els seus nans.
2- podran sortir encarats i formats en qualsevol posició i Carregar
3- al sortir tira 1d6 si sur un 1 el túnel s' enfonsa i l' unitat es perd.
4- l'enemic te que tirar 2d6 si treu 10+ podran fugir o disparar, sinó nomes podran aguantar per que els han pres per sorpresa.
5- unitat de miners limitar a 1 per cada 1200 punts.

ELFS SILVANS.

Justificació: Aquest Elf son un “asocials e inadaptats ( sorry Joan Wink )” que nomes pensen en cuidar el seu sagrat Bosc i no surten gaire a veure mon. Per aquesta Raó:

Si desplega com a defensor i no tenen que aconseguir objectius concrets.

1- +1 bosc addicional (de 5UM com a màxim)
2- Els boscos i el aigua no l'afecten ni en el moviment i en els MISTERIS de cada terreny.
3- Forestals, ballarins, Driades i homes arbres poden desplegar oculs en els boscos de mes de 10x6 UM estaran ocults de la vista del atacant mentre una peana no entre al bosc. Els elements ocults podran, moure, disparar i carregar des de el bosc. Després de aquesta acció seran visibles.
4- estic d'acord en les aportacions del Joan: “Entenc que els elfos tenen massa desenvolupats els sentits com per ser agafats per sorpresa. Per això proposo per silvanos que els hostigadores tinguin visió 360 graus i que no tinguin ni flancos ni reta-guardia a no ser que ja els hagin trabat en combat.
I per descomptat que els boscos no els afectin, ni en positiu ni en negatiu.

I no sé com trobaríeu que la regla "espiritus del bosque" salvació especial a 5+ contra ataques no mágicos, canviés a salvació especial a 5+ però que totes les unitats amb aquesta regla resultin inflamables... Tothom em pregunta si las driades son inflamables i ara no ho son (absurd només veient-les)”

ELFS DE LES TENEBRES.

Justificació: Sons uns pirates, son rancorosos, son uns assassins, son esclavistes que viatgen pel mon per aconseguir esclaus. Aixo ha donat a les seves tropes una gran velocitat per agafar el seu enemic per sorpresa i poder derrotar-los amb el menor numero de baixes. Per aquesta raó:
Sempre que actuïn com atacant i no tenen que aconseguir objectius concrets.

1- tenen una marxa gratis abans de fer el primer moviment de la batalla.

IMPERI.


Justificació: Aquesta penya, no son ni els mes forts, ni els mes Grans,ni els que mes criden ni els mes disciplinats. Aixo els ha donat una mentalitat de treball en comu que no tenen d'altres raçes. Per aquesta raó:
LINEA DE BATALLA: si una unitat o destacament de infanteria no fanàtica estigui en linea, directa o parcialment amb el flanc de una unitat amiga de infanteria a 4 UM o menys rebran un +2 al lideratge.


esperant que noves aportacions enriqueixin aquestes propostes per ara us dic adeu





gtrave

Mensajes : 13
Fecha de inscripción : 05/03/2012

Volver arriba Ir abajo

WARHAMMER NORMES DE LA CASA Empty IMPERI

Mensaje  gtrave Mar Jun 26, 2012 9:40 pm

Ara posso una opcio que pot crear certa controversia pero que em sembla interessant

he pensat en modificar l'artilleria del imperi. Hem millorat les seves formacions, pero trobo que la seva artilleria es massa forta. Segons el transfons les seves armes de foc son inferiors al dels nans, per aixo no s'enten que s'utilitzi mes que en l'exercits dels nans. Per aixo proposso, augmentar la dificultat per impactar en +2 (si es 3 es converteix en 5+) contra les unitats que es moguin i no tinguin modificador contra unitats estatiques (com passava al segle XVI.XVII que contra formacions en moviment eren practicament inutils). En contrapossico contra unitats monstruosses o estatiques tindren un bonificador.

gtrave

Mensajes : 13
Fecha de inscripción : 05/03/2012

Volver arriba Ir abajo

WARHAMMER NORMES DE LA CASA Empty SKAVEN

Mensaje  gtrave Mar Jun 26, 2012 9:44 pm

JUSTIFICACIO: els Skaven son per natura traidors i covard, cosa que no es veu reflectit en el nou exercit, per aixo proposso aquestes modificacions.

1- traiduria:

Si en un mateix exercit hi ha un lider o mes i un vidente Gris, cada torn seu el sub lider tindra que fer un xequeix amb dos daus, si surt un 12 tindra que atacar al altra Lider (duel) per fer-se amb el control de l'exercit, si surt victorios els escaben del seu exercit tindra un +2 al lideratge. d' aquesta manera simulem les traicions dintre del mon Skaben.

2- SI CORRO NO TING AMICS: si una unitat es derrotada i comença a corre, tira un dau de direccions y corre en aquella direccio sempre allunyant-se del enemic (retirada caòtica) amb 2d6, si troben a una unitat seva l'atacaran presa del pànic, aixo es pot simular fent quer que les unitats implicades passin una tirada de terrny perillos.

gtrave

Mensajes : 13
Fecha de inscripción : 05/03/2012

Volver arriba Ir abajo

WARHAMMER NORMES DE LA CASA Empty Re: WARHAMMER NORMES DE LA CASA

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.