Foro de SLOT'n'ROL
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

col·locacio del terreny

2 participantes

Ir abajo

col·locacio del terreny Empty col·locacio del terreny

Mensaje  gtrave Dom Mar 11, 2012 4:52 pm

EL divendres 19 vaig jugar dues partides, una contra manades i una altra contra Neonatos i vam provar el sistema aleatori per triar el terreny i va quedar bastant be.

Amb la mateixa tirada que es tira per veure qui desplega primer vam ver la tirada per veure qui era el defensor i qui era l'atacant. Després van tirar els elements 1D3+3 i a continuació van dividir la taula en sis seccions numerant-les de 1 al 6. Van posar els elements amb una separació entre ells de 3” o la base mes gran utilitzada en la batalla, aixo ho van fer per no tancar el camp de batalla fent una cadena de terrenys.

El resultat va ser un camp de batalla interessant ja que els dos jugadors de TIR van tindre tendència per col·locar els obstacles a l'extrem per deixar el centre lliure per aprofitar la linea de visió i jo (Aliança, de cos a cos) vaig intentar col·locar el terreny per cobre-me una mica.

L'interessant va ser que en les tres proves que vam fer cap terreny s'assemblava a l'altre.

gtrave

Mensajes : 13
Fecha de inscripción : 05/03/2012

Volver arriba Ir abajo

col·locacio del terreny Empty Re: col·locacio del terreny

Mensaje  slotnrol Vie Mar 16, 2012 9:53 pm

sí, tens raó, lo de la escenografía funciona. Com els meus daus...
slotnrol
slotnrol
Admin

Mensajes : 370
Fecha de inscripción : 16/10/2009

Volver arriba Ir abajo

col·locacio del terreny Empty picaron

Mensaje  gtrave Vie Mar 16, 2012 11:39 pm

no macu, et passa com al Guillem, tu no tens sort, passes la mala sort al contrincant (10 daus contra 6 y vaig perdre, dos daus de potencia a const 3 i vaig i trec 2 pitos). encara estic plorant

gtrave

Mensajes : 13
Fecha de inscripción : 05/03/2012

Volver arriba Ir abajo

col·locacio del terreny Empty Re: col·locacio del terreny

Mensaje  slotnrol Sáb Mar 17, 2012 7:46 pm

Calumnies.. En Guillem ha rebut una bona tonya aquest matí a mans de la legión... Twisted Evil
slotnrol
slotnrol
Admin

Mensajes : 370
Fecha de inscripción : 16/10/2009

Volver arriba Ir abajo

col·locacio del terreny Empty lider estrategic

Mensaje  gtrave Dom Mar 18, 2012 12:27 pm

Llavor nomes hi ha un explicacio. Ja no soc el lider estratecgic mundial que conquerira tot el mon lliure, i emb tinc que conformar a menjar terron gegants de gelat i veure pelicules de la Sandra Bullock (de les d'amor), deixar l'Sphere i dedicar-me a l'Oca

deu

P.D. un Lider desesperat

gtrave

Mensajes : 13
Fecha de inscripción : 05/03/2012

Volver arriba Ir abajo

col·locacio del terreny Empty Re: col·locacio del terreny

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.