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II LIGA SPHEREWARS "SLOTNROL"

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Mensaje  slotnrol Lun Abr 30, 2012 8:54 pm


Lista de Torneo: Máximo 500 puntos, con las limitaciones oficiales del reglamento de Sphere Wars.
Puntuación: 4 puntos por victoria – 2 puntos por empate – 1 punto por derrota – 0 puntos por no presentado.
Número de partidas: El plazo de la liga es de 4 meses – del 14 de Mayo al 15 de septiembre -. Los jugadores que no consigan jugar un mínimo de 5 partidas en este plazo no podrán acceder a la siguiente fase de finales. Durante este plazo puedes jugar tantas partidas como te apetezca con un máximo de 2 enfrentamientos contra el mismo jugador.
Al final del plazo se obtendrá el porcentaje de puntos obtenidos según las partidas jugadas dando la clasificación final de la liga. Los 8 mejores jugadores de la primera fase pasaran a cuartos de final.

Precio de Inscripción 10€ por jugador. Toda la recaudación destinada a premios.
Campeón de la liga 50% de la recaudación en vales de compra
Premio pintura: (Mejor miniatura pintada) 25% de la recaudación en vales de compra.
Premio deportividad: 25% de la recaudación en vales de compra.

Todos los enfrentamientos de la primera fase de clasificación se harán de modo aleatorio entre los 3 primeros escenarios del reglamento de SphereWars.
La fase de cuartos de final se harán en el escenario “El saqueo de las Reliquias”
Las semifinales se harán en el escenario “el encontronazo”
La final se hará en el escenario “El último superviviente”

Sobre la escenografía transcribo la opción de la propuesta de la anterior liga, por Gabriel Travé:

Els elements de l'escenari: considero que aquest punt esta malt definit en el reglament, perquè deixa massa llibertat als jugador per fer batalles impossibles. No pot ser, que jo que porto a l'Aliança pugui decidir fer un passadís amb terreny impassable als flanc perquè m'ataquin de front. O les manades posar la LAVA la seva zona de desplegament i atrinxerar-se, o que els de Malessur inundar el camp de boscos, o els Suomis posar la batalla amb moltes zones d'aigua profunda. També considero que amb la actual configuració podem omplir massa l'escenari, ja que podem sumar els elements obligatoris de la missió amb els mostres. Tenim que tenir en compte que juguem amb una taula mes petita. Per aquesta raó llanço aquesta proposta que funciona bastant be en d'altres reglaments.
PRIMER: decidir clarament qui es el defensor i que es el atacant, ja que el defensor pot tenir alguna aventatge en la col•locació del terreny. Aixo es pot fer amb un tirada de mando.
SEGON: jo tiraria 1d3+3 per decidir els element d'aquesta manera el terreny queda una mica menys saturat
TERCER: en cas que surtin imparells el defensor pot posar el terreny sobrant (juguem al seu territori).
QUART: el defensor (ja que en teoria lluiten el el seu territori), comença a posar el primer element i desprès l'atacant i aixi consecutivament.
CINQUE: el mes polèmic. Dividiria la taula en 6 parts quadrades, començant per la esquerra del defensor, Numerades de 1 al 6.després tiraria 1d6 i col•locaria el elements en la casella corresponen com vulgues al que li toca. Primer el defensor i després l'atacant d'un en un.
SISE: Qualsevol jugador pot elegir un element en blanc i posar-lo segons caigui. D'aquesta manera el jugador por elegir una o unes zones sense elements que afavoreix la velocitat (p.ej SUOMIS) i s' evito saturar el camp de batalla. Amb aquest procediment evitem tres coses importats. 1- que el jugador es faci un camp de batalla segons els seus desitjos 2- afavorim l'atzar en els element i evitem batalles calcades unes d'altres. 3- deixem clar un aspecte que en el reglament no hi es.

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